انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

تبلیغات محصول مکمل در شبکه‌های ماهواره‌ای را نشانه غیرمجاز بودن بدانید

  • کد خبر: ۲۳۴۴۸۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
تبلیغات محصول مکمل در شبکه‌های ماهواره‌ای را نشانه غیرمجاز بودن بدانید
مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: هر نوع تبلیغ مصرف فرآورده مکمل در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی ممنوع است؛ بنابراین مردم در صورت مشاهده تبلیغ یک داروی گیاهی و مکمل در این فضا، آن را نشانه غیرمجاز بودن تلقی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علیرضا رستمی اظهار کرد: تبلیغ مصرف دارو و فرآورده مکمل در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی ممنوع است و در صورت مشاهده و وصول گزارش‌های میدانی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

وی افزود: دارو‌های طبیعی سنتی و مکمل معتبر صرفا در داروخانه‌های مجاز سراسر کشور قابل عرضه است.

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو تصریح کرد: فرآورده‌های مکمل هم مانند سایر فرآورده‌های دارویی برچسب اصالت و کد ۱۶رقمی دارند که در سامانه تی‌تک (www.ttac.ir) قابل ثبت است یا از نرم‌افزار تلفن همراه (موجود در سامانه تی‌تک) و یا ارسال کد ۱۶ رقمی به شماره پیامک ۲۰۰۰۸۸۲۲ قابل رصد و استعلام است.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی در مورد نحوه ثبت شکایت درخصوص محصولات غیرمجاز توضیح داد: سازمان غذا و دارو از طریق میز‌های پیشخوان طراحی شده و قابل دسترس در تارنمای سازمان غذا و دارو در هر لحظه آمادگی ثبت و پاسخگویی به شکایات واصل در این حوزه را دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->